‏הצגת רשומות עם תוויות קצרצר. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות קצרצר. הצג את כל הרשומות

יום שישי, 27 בינואר 2012

הפרד ומשול

אז כדי לא להפוך את הבלוג הזה לבלוג הקנדו שלי, פתחתי בלוג נפרד בכתובת
http://bokkendo.blogspot.com
אשר שם אני אכתוב את הגיגיי בנושאי קנדו, איאיידו, ושאר אימונים.

ככה אני אוכל להשאיר את הבלוג הזה לנושאי גיקיות יותר.
בתקווה שגם יהיו לי רעיונות לכתוב עליהם.

מי ייתן והכוח יהיה חזק עמכם.

יום ראשון, 15 בינואר 2012

למה אני רוצה להיות כמו גינטוקי?

אז לא פירסמנו כתבה בבלוג כבר הרבה זמן, ומצאתי אפליקציה של בלוגר לאייפון, אז החלטתי לפרסם איזה פוסט דיעה קצר.

אז אני במהלכו של מרתון מטורף של גינטאמה (250 פרקים בשבוע וקצת, בינתיים אני ב-120), והדמות הראשית מאוד מסקרנת אותי. מצד אחד הוא מאוד עצלן, בטלן ואדיש לסביבתו, אבל ברגעים החשובים הוא מתנהג לגמרי ההיפך.

מה שבאמת מעניין פה זה שגינטאמה היא סדרת קומדיה ופרודיה רוב הזמן. אך ישנן סאגות שהן מאוד רציניות ובעלות פיתוח דמויות מעניין (אז מה אם הם מוצאים אפילו קצת זמן לבדיחות גם בתוך הרצינות?)
מרתון גינטאמה ובחורות עם מטריות
כל הסחרור הזה שבו אני לא יודע מה לצפות מהסדרה ומהדמות הראשית כל פעם שאני פותח פרק מבלבל אותי מצד אחד, אך מאוד מהנה מצד שני.

אני יכול לפתוח פרק אחד שבו רק מתבדחים על חשבונו של ג׳קי צ׳אן, ומספר פרקים אחרי זה יהיה פרק רציני בו לומדים עוד על העבר של גינטוקי וקאצורה במלחמה שהתרחשה לפני הסדרה.

ובקיצור, למה גינטוקי? דווקא בגלל העירבוב הזה שמצד אחד הוא נהנה מהחיים, מתבטל עם חוברת Jump כל היום, ומצד שני בזמן האמת הוא יגן על חבריו ולא יבייש אפילו את גוקו.
מה שנקרא living the dream.

יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

2011 All Israel Kendo Championship

עכשיו שאליפות יפן מאחורינו, אחרי ניצחון נהדר של Takanabe Susumu עם דקירה נפלאה, אפשר להפנות את מבטינו לאליפות הבאה שמגיעה אלינו! (והפעם גם אני לא אטעה בשעה)

גמר אליפות יפן, תיהנו!

ב-10 בדצמבר, בכפר שמריהו, אליפות ישראל בקנדו!
מוזמנים לבוא, לצפות, לעודד, וליהנות.


נתראה שם!

יום שבת, 15 באוקטובר 2011

59th All Japan Kendo Championship

אז ב-3 בנובמבר בשעה 16:45 (שעון ישראל) יתחיל הטקס של אליפות יפן בקנדו לשנת 2011.
והשנה, בפעם הראשונה אי פעם, האליפות גם תשודר ב-Live Stream לאינטרנטים שלכם.


בעמוד היוטיוב של הסרטון לעיל יש את הקישורים לשני הערוצים אשר ישדרו.
ואני? אני הולך לצפות באליפות דבוק למסך, ואעודד כמובן את הפייבוריט שלי - שודאי קנג'י.

הפוסטר האגדי
בהצלחה לכל המשתתפים, ובהנאה לכל הצופים!

יום שבת, 30 ביולי 2011

Step Up

אני לא הולך לדבר על הסרט. אם זה מה שחשבתם.
לאחר מחשבה עמוקה על מנת לקחת את הבלוג צעד אחד קדימה ולקחת את הקפיצת מדרגה הבאה (מפה בא ה-Step Up), ביצעתי מספר שינוים, בתקווה שזה לא ייפסק רק כאן.

לא על זה נדבר
רשימת השינויים להלן:

1. סטנדרטיזציה חדשה בנושא התוויות. בתקווה שיהיה יותר קל להתמצא בבלוג בעתיד כשיהיה מספר תלת ספרתי של הודעות.
2. עריכת הודעות ישנות על מנת להעלות את רמת הדקדוק ומחיקת מספר הודעות שהרגשתי שאין להן באמת מקום בבלוג.
3. השינוי האחרון והמשמעותי ביותר - הצטרפות כותב חדש! הלוא הוא בוקי, ידידי משכבר הימים. בתקווה עכשיו גם תדירות ההודעות תעלה, וגם הגיוון בנושאים.

אז, בתקווה שרמת ההנאה והעניין בבלוג תעלה, ובוקי- שיהיה בהצלחה!
שבוע טוב.

הבחור החדש בשכונה

שלום, שמי עידן, ידוע בחלק מן הרבים גם כבוקי.
בנוסף לכתיבה, אני גם מצייר ומנגן, ובאף אחד מהם אני לא מתמיד.
נקווה שהפעם זה יתפתח לטובה!
4649!!
כן, איך ידעת?

יום שני, 25 ביולי 2011

קצת קנדו לשטוף את העיניים.

לא ארחיב במילים, קנדו מאימון חובק דוג'ואים שהתרחש אתמול. להנאתכם:

זה כל מה שנשאר מהמפסידים
הקישור ל-YouTube עושה בעיות, אז פשוט לחצו כאן: קייקו

תיהנו!

יום שלישי, 5 ביולי 2011

21

יש עוד 21 יום עד לתאריך הסיום להגשת מועמדות לוועד אמא"י, בינתיים הגישו מועמדות שלושה אנשים. מתוכם אחד הסיר את מועמדותו. לכן נשארנו עם 2 מועמדים (מועמדים מצוינים, אגב!).

למה אף אחד לא מתמודד על התפקיד? אני, אישית, לא יכול להתמודד מסיבות בירוקרטיות נטו, ולכן אנסה את מזלי בפעם הבאה לאחר שאסדר את הבירוקרטיה (אעזור באיזה כנס, או משהו כזה). אבל באמת, האם לאף אחד כבר לא אכפת מלבסס קהילה בארץ? או שפשוט כל אחד חושב "מישהו אחר כבר יעשה זאת".

חבל לי, באמת.

וסיום בנימה קצת יותר אופטימית, שיר נהדר:


יום שני, 30 במאי 2011

עוד קנדו

לבקשת הקהל, פירסום נוסף של סרטוני קנדו, בעמוד החדש שלי ב-YouTube (תסתכלו גם ב-Favorites שלי שם, יש שם דברים מאוד יפים):
http://www.youtube.com/user/IdoKendo

ותמונה בשביל שזה לא יהיה ריק לגמרי:

שבוע טוב לכולם.

יום שני, 18 באפריל 2011

Rurouni Kenshin

מי שמכיר אותי יודע שאני מעריץ אדוק של המנגה Rurouni Kenshin, ואפילו יש לי את כל הספרים ו-Art Book במגירה.

כמה שמחתי לשמוע שלכבוד יום השנה ה-15 של האנימה מוציאים 2 דברים. משחק PSP וסדרת אנימה מחודשת!



שיהיה לכולם חג שמח וכשר, אני קיבלתי מתנה טובה לאפיקומן השנה.